Rinkų tyrimai

Pasikliauti tik nuojauta, kad produktas /paslauga turi būti sėkminga- labai rizikinga.

Rinkos analizės ir konkurencijos tyrimai padeda išsigryninti esamą padėtį ir tolimesnes strategijas.

Rinkos tyrimų sudėtinės dalys aptariamos kiekvienu atveju atskirai, nes gali būti analizuojami tik tam tikri aspektai arba daromas išsamus giluminis tyrimas.

Pagrindiniai rinkų tyrimų aspektai:

  • Atliekama situacijos analizė

  • Mikro ir Makro aplinkos analizė

  • Tiesioginių konkurentų analizė

  • Netiesioginių konkurentų analizė

  • Kainodaros analizė

  • Subproduktai rinkoje

  • Produktų/ paslaugų verčių išgryninimas pagal rinkos poreikius

  • Pasiūlymai pozicionavimui rinkoje ir konkurencinėje aplinkoje

Rinkos tyrimų sudėtinės dalys

rinkų tyrimų schema vaizduojanti iš ko susideda rinkos tyrimas
rinkų tyrimų schema vaizduojanti iš ko susideda rinkos tyrimas
rinkų tyrimų schemos sutartiniai ženklai
rinkų tyrimų schemos sutartiniai ženklai