NEUROmarketingas
Kas tai? Ar verslui jo reikia?
kitu atveju prarandate galimybę lankytoją paversti klientu






3-5 sekundės
tiek turite laiko "pagauti" dėmesį
Kaip panaudosiu neuromarketingą jūsų versle?
Į marketingo ir pardavimų strategijas integruosiu Neuro mokslų pasiekimus, verslo efektyvumui didinti.
Paruošiu analizę ir rekomendacijas Jūsų internetiniam puslapiui, E-parduotuvei, socialinių tinklų turiniui - kaip išnaudoti NEUROmarketingą geresniems rezultatams pasiekti.
Neuromarketingo žinias pritaikysiu - kuriant turinį, reklamas, internetinius puslapius, marketingo medžiagą, konversijų optimizavimui.
Ištestuosiu dizainus ir paruošiu duomenimis grįstas analizes, kaip paruošti vizualus norimiems pasiekti tikslams (tam naudojama numatoma akių sekimo technologija, paremta dirbtiniu intelektu).


Kur integruojamas
NEUROmarketingas?
NEURO mokslų atradimai + technologijos
=
daugiau
DĖMESIO
konvertuojamo į pardavimus
Kas yra NEUROmarketingas?
Tai neuro mokslų, psichologijos bei technologijų pritaikymas marketinge siekiant suprasti žmogaus sprendimų priėmimo procesą ir šių žinių integravimas į rinkodaros ir pardavimų strategijas.
Mes esame - emocinės, socialinės būtybės, todėl logika neparduoda - parduoda emocijos.


Geriau pažinsite savo klientus
Pritrauksite jų dėmesį
Gerinsite vartotojų patirtį
Kursite lojalumą
Galėsite priimti duomenimis grįstus sprendimus
Taupysite finansus ir laiką
Greičiau pasieksite tikslus
Padidinsite konversijas
Už nugaros paliksite konkurentus
Kodėl verslams reikia NEUROmarketingo?
pagrindiniai NEUROmarketingo tikslai:
pagerinti vartotojo patirtį
padidinti konversijas
NEUROmarketingas padeda labiau pažinti vartotojus ir žvelgti giliau nei racionalus sprendimų priėmimo procesas
Klausimai į kuriuos gali atsakyti NEUROmarketingas
Ar bus "pagautas" kliento dėmesys?
Ar klientas pastebės tai ką norime kad pastebėtų?
Kuris vizualas geresnis?
Ar dizainas atitinka norimus pasiekti tikslus?
Kur dėti LOGO, CTA mygtuką
Kokia antraštė, pasiūlymas, tekstas..?
Kokios spalvos?
Koks teksto ilgis, vizualas...?
Kur "mirties taškas" dizaine?
Koks optimalus pasirinkimas?
Kokia kaina ir kaip ją pateikti?
Kokia emocijų įtaka?
Kaip vyksta sprendimų priėmimas?
KAINA tik nuo
200 eur/projektą
Vizualinio turinio testavimas ir rekomendacijų paruošimas
Paruošiu dėmesio šilumos žemėlapius dizainams
Susidomėjimo sričių procentinius paskaičiavimus (kiek dėmesio sulaukia skirtingos dizaino vietos konkrečiai)
A/B testavimus (palyginimus skirtingų dizainų)
Optimizavimo analizes ir tobulinimų rekomendacijas pagal norimus pasiekti tikslus.
Nebereikės kliautis skoniu dizaino projektuose.
Kad dizainas atitinka norimus pasiekti tikslus galėsite įrodyti pasitelkdami duomenis.
Kam galiu padėti:
Marketingo specialistams
Dizaineriams, UI/UX specialistams
Verslų ir E- parduotuvių savininkams
Internetinių svetainių kūrėjams
Socialinių tinklų administratoriams
Reklamų ir turinio kūrėjams
Pakuočių kūrėjams
Ir VISIEMS- kam aktuali duomenimis grįsta vizualų, reklamų, pakuočių analizė bei neuromarketingo strategijų integracija, siekiant geresnių rezultatų


Iš pirmo žvilgsnio didelio skirtumo lyg ir nėra, tačiau toks mini pakeitimas kaip žvilgsnio pozicija -
Jūsų pardavimus gali padidinti 30 %
Sudominau ?
Šilumos žemėlapis sugeneruotas remiantis numatomo akių sekimo įrankiu, paremtu dirbtiniu intelektu, kurio atitikimas realiam akių stebėjimui daugiau nei 92 %.
Galima išgryninti svarbiausias sritis ir optimizuoti dizainus bei informaciją prieš ją skelbiant, taip sutaupant tiek laiko, tiek pinigų.
Paaiškinimas kas vyksta:
matant tiesų moters žvilgsnį - užfiksuosime moterį ir toliau " praskrolinsime" nematydami nei produkto, nei pasiūlymo nei kitos informacijos esančios dizaine.
Rezultatas - išleisti pinigai testuojant reklamą, nesulaukiant konversijų tiek kiek tikitės. Bandymai naujų dizainų ir biudžetų didinimai.
Ar matai skirtumą ?
Turint reklamos / dizaino tikslą - analizė ir skaičiavimai aiškiai parodys:
ką vartotojas pamatys,
ko nepastebės,
ką užfiksuos ir kokiu konkrečiu procentu,
kaip reklama / dizainas atrodys bendrame kontekste,
kur "mirties taškas"
kokias korekcijas ir kur padaryti, kad būtų maksimaliai pasiektas tikslas.
Neuromarketingo strategijos padės išryškinti:
Kas yra dėmesio "pritraukėjai"
Spalvų, šriftų, antraščių, veidų, emocijų, nuotaikų įtaka
Opcijų kiekis, kainų vizualizacijos
ir kaip visa tai naudoti kuriant turinį





