NEUROmarketingas

Kas tai? Ar verslui jo reikia?

kitu atveju prarandate galimybę lankytoją paversti klientu

3-5 sekundės

tiek turite laiko "pagauti" dėmesį

Kaip panaudosiu neuromarketingą jūsų versle?

  • Į marketingo ir pardavimų strategijas integruosiu Neuro mokslų pasiekimus, verslo efektyvumui didinti.

  • Paruošiu analizę ir rekomendacijas Jūsų internetiniam puslapiui, E-parduotuvei, socialinių tinklų turiniui - kaip išnaudoti NEUROmarketingą geresniems rezultatams pasiekti.

  • Neuromarketingo žinias pritaikysiu - kuriant turinį, reklamas, internetinius puslapius, marketingo medžiagą, konversijų optimizavimui.

  • Ištestuosiu dizainus ir paruošiu duomenimis grįstas analizes, kaip paruošti vizualus norimiems pasiekti tikslams (tam naudojama numatoma akių sekimo technologija, paremta dirbtiniu intelektu).

schema kur yra integruojamas neuromarketingas
schema kur yra integruojamas neuromarketingas

Kur integruojamas

NEUROmarketingas?

NEURO mokslų atradimai + technologijos

=

daugiau

DĖMESIO

konvertuojamo į pardavimus

Kas yra NEUROmarketingas?

Tai neuro mokslų, psichologijos bei technologijų pritaikymas marketinge siekiant suprasti žmogaus sprendimų priėmimo procesą ir šių žinių integravimas į rinkodaros ir pardavimų strategijas.

Mes esame - emocinės, socialinės būtybės, todėl logika neparduoda - parduoda emocijos.

  • Geriau pažinsite savo klientus

  • Pritrauksite jų dėmesį

  • Gerinsite vartotojų patirtį

  • Kursite lojalumą

  • Galėsite priimti duomenimis grįstus sprendimus

  • Taupysite finansus ir laiką

  • Greičiau pasieksite tikslus

  • Padidinsite konversijas

  • Už nugaros paliksite konkurentus

Kodėl verslams reikia NEUROmarketingo?

pagrindiniai NEUROmarketingo tikslai:

  • pagerinti vartotojo patirtį

  • padidinti konversijas

NEUROmarketingas padeda labiau pažinti vartotojus ir žvelgti giliau nei racionalus sprendimų priėmimo procesas

Klausimai į kuriuos gali atsakyti NEUROmarketingas

  • Ar bus "pagautas" kliento dėmesys?

  • Ar klientas pastebės tai ką norime kad pastebėtų?

  • Kuris vizualas geresnis?

  • Ar dizainas atitinka norimus pasiekti tikslus?

  • Kur dėti LOGO, CTA mygtuką

  • Kokia antraštė, pasiūlymas, tekstas..?

  • Kokios spalvos?

  • Koks teksto ilgis, vizualas...?

  • Kur "mirties taškas" dizaine?

  • Koks optimalus pasirinkimas?

  • Kokia kaina ir kaip ją pateikti?

  • Kokia emocijų įtaka?

  • Kaip vyksta sprendimų priėmimas?

KAINA tik nuo

200 eur/projektą

Vizualinio turinio testavimas ir rekomendacijų paruošimas

  • Paruošiu dėmesio šilumos žemėlapius dizainams 

  • Susidomėjimo sričių procentinius paskaičiavimus (kiek dėmesio sulaukia skirtingos dizaino vietos konkrečiai)

  • A/B testavimus (palyginimus skirtingų dizainų)

  • Optimizavimo analizes ir tobulinimų rekomendacijas pagal norimus pasiekti tikslus.

Nebereikės kliautis skoniu dizaino projektuose.

Kad dizainas atitinka norimus pasiekti tikslus galėsite įrodyti pasitelkdami duomenis.

Kam galiu padėti:

  • Marketingo specialistams

  • Dizaineriams, UI/UX specialistams

  • Verslų ir E- parduotuvių savininkams

  • Internetinių svetainių kūrėjams

  • Socialinių tinklų administratoriams

  • Reklamų ir turinio kūrėjams

  • Pakuočių kūrėjams

Ir VISIEMS- kam aktuali duomenimis grįsta vizualų, reklamų, pakuočių analizė bei neuromarketingo strategijų integracija, siekiant geresnių rezultatų

karščio žemėlapio ( heatmap) pavyzdys ir jo pritaikymas  neuromarketinge
karščio žemėlapio ( heatmap) pavyzdys ir jo pritaikymas  neuromarketinge

Iš pirmo žvilgsnio didelio skirtumo lyg ir nėra, tačiau toks mini pakeitimas kaip žvilgsnio pozicija -

Jūsų pardavimus gali padidinti 30 %

Sudominau ?

Šilumos žemėlapis sugeneruotas remiantis numatomo akių sekimo įrankiu, paremtu dirbtiniu intelektu, kurio atitikimas realiam akių stebėjimui daugiau nei 92 %.

Galima išgryninti svarbiausias sritis ir optimizuoti dizainus bei informaciją prieš ją skelbiant, taip sutaupant tiek laiko, tiek pinigų.

Paaiškinimas kas vyksta:

matant tiesų moters žvilgsnį - užfiksuosime moterį ir toliau " praskrolinsime" nematydami nei produkto, nei pasiūlymo nei kitos informacijos esančios dizaine.

Rezultatas - išleisti pinigai testuojant reklamą, nesulaukiant konversijų tiek kiek tikitės. Bandymai naujų dizainų ir biudžetų didinimai.

Ar matai skirtumą ?

Turint reklamos / dizaino tikslą - analizė ir skaičiavimai aiškiai parodys:

  • ką vartotojas pamatys,

  • ko nepastebės,

  • ką užfiksuos ir kokiu konkrečiu procentu,

  • kaip reklama / dizainas atrodys bendrame kontekste,

  • kur "mirties taškas"

  • kokias korekcijas ir kur padaryti, kad būtų maksimaliai pasiektas tikslas.

Neuromarketingo strategijos padės išryškinti:

  • Kas yra dėmesio "pritraukėjai"

  • Spalvų, šriftų, antraščių, veidų, emocijų, nuotaikų įtaka

  • Opcijų kiekis, kainų vizualizacijos

    ir kaip visa tai naudoti kuriant turinį